Dr. Faludi Réka a MyClinic Pécs Magánklinika kardiológus-belgyógyásza

Dr. Faludi Réka

Kardiológus, belgyógyász

Dr. Faludi Réka, klinikánk kardiológus-belgyógyásza 1994-ben szerzett orvosi diplomát a Pécsi Orvostudományi Egyetemen summa cum laude minősítéssel. A diploma-szerzést követően Pécsett, az I.sz. Belgyógyászati Klinikán kezdte pályáját. 1999-óta a PTE Szívgyógyászati Klinika dolgozója, a klinika alapító tagja.

1999-ben belgyógyászatból, majd 2002-ben kardiológiából tett szakvizsgát. 2007-2008-ban egy évig tudományos ösztöndíjasként Leuvenben, Belgiumban dolgozott. 2008-ban Master of Medical Imaging diplomát szerzett a Leuveni Katolikus Egyetemen. 2010-ben védte meg PhD dolgozatát “Novel Echocardiographic Techniques in the Diagnosis of Heart Failure” címmel. 2017-ben a Pécsi Tudományegyetemen habilitált. 2018-ban nevezték ki egyetemi docenssé. Jelenleg a Kardiológiai Osztály és Szakambulancia vezető helyetteseként tevékenykedik a Szívgyógyászati Klinikán.

Mind osztályos, mind ambuláns tevékenysége során a non-invazív kardiológia teljes vertikumában lát el betegeket. Nagy tapasztalatot szerzett a koszorúér és billentyű betegek kivizsgálásában, valamint szívműtét utáni gondozásában. Elsődleges érdeklődési köre a szívelégtelenség, szívizombetegségek és a pulmonális hipertónia ellátása, gondozása. 2006 óta a Szívgyógyászati Klinika szívtranszplantációs felelőseként dolgozik. Doktornő másik fő érdeklődési területe a szívultrahang, amit 1996 óta végez rutinszerűen. 2010-ben European Accreditation in Adult Transthoracic Echocardiography vizsgát tett.

Faludi doktornő angol nyelven folyékonyan beszél és lát el betegeket, a Pécsi Tudományegyetemen magyar és angol nyelven oktat orvostanhallgatókat. A Magyar Kardiológusok Társasága mellett tagja az Európai Kardiológus Társaságnak (ESC), valamint az Európai Képalkotó (EACVI) és Szívelégtelenség (HFA) Társaságnak. Nagy számban tart felkért előadásokat hazai és nemzetközi kongresszusokon.

Amennyiben szív- és érrendszeri problémája van, esetleg a szívinfarktus kockázata szempontjából magasabb rizikójú csoportba tartozik, úgy Dr. Faludi Réka doktornő várja Önt klinikánkon, legyen szó akut problémáról, szűrővizsgálatról vagy műtét utáni rehabilitációról.

• Kardiológiai szakorvosi vizsgálat
  • Kardiológiai szakorvosi vizsgálat szívultrahang-vizsgálattal
  • Szívultrahang-vizsgálat
  • Holter (24 órás EKG monitorozás)