Dr. Horváth Gábor a MyClinic Pécs bőrgyógyász szakorvosa

Dr. Horváth Gábor

Bőrgyógyász

Dr. Horváth Gábor, klinikánk bőrgyógyásza 1989-ben szerzett általános orvosi diplomát a Pécsi Orvostudományi Egyetemen. 1990-től a Pécsi Bőrgyógyászati Klinikán dolgozott, szakképesítését bőrgyógyászatból 1995-ben szerezte. A klinikai évek során a járó- és fekvőbeteg ellátásában, majd a szakvizsga megszerzését követően az orvostanhallgatók oktatásában vett részt. Angol nyelvtudása révén a külföldi orvostanhallgatók tanításában is szerepet vállalt. Fő érdeklődési területe a lézer és cryoterápia, éveken keresztül tevékenyen részt vett a klinika ezen speciális szakrendeléseinek munkájában.

Tíz, Bőrgyógyászati Klinikán eltöltött év után a mozgásszervi betegségek felé fordult érdeklődése, ezért 2000-2005 között a Baranya Megyei Gyógyfürdőkórházban, Harkányban gyógyított. 2006-ban szerezte meg második szakorvosi képesítését reumatológiából. Horváth doktor úr 2006-tól dolgozik főállásban jelenlegi munkahelyén, a Pécsi Tudományegyetem Reumatológiai és Immunológiai Klinikán, ahol szisztémás autoimmun betegségekkel, gyulladásos reumatológiai betegségekkel foglalkozik, mind járóbeteg, mind fekvőbeteg ellátásban. A gyógyító munka mellett orvostanhallgatók képzésében itt is részt vesz, magyar és angol nyelven.

Dr. Horváth Gábor tagja a Magyar Reumatológusok Egyesületének és a Magyar Dermatológiai Társaságnak.

Amennyiben bőrgyógyászati, illetve olyan immunológiai, mozgásszervi panaszt tapasztal, amely bőrtüneteket okoz, úgy keresse fel Dr. Horváth Gábort, aki a MyClinic Pécs magánklinikán gyermek és külföldi pácienseket is fogad.

• Bőrgyógyászati szakorvosi vizsgálat
  • Anyajegy levétel
  • Varratszedés sebkötözéssel
  • Punch biopszia (Bőrszövettani vizsgálat)