Dr. Nepp Nelli pécsi magánklinikánk fül-orr-gégész szakorvosa

Dr. Nepp Nelli

Fül-orr-gégész, klinikai immunológus és allergológus

Dr. Nepp Nelli, egyetemi tanársegéd, fül-orr-gégész, allergológus és klinikai immunológus szakorvos 2013-ban szerzett diplomát a Pécsi Tudományegyetem Általános Orvostudományi Karán, azóta a PTE Fül-, Orr-, Gégészeti és Fej-, Nyaksebészeti Klinikán gyógyítja a pácienseit.

Fül-orr-gégegyógyászatból 2018-ban, majd allergológia és klinikai immunológiából 2022-ben szerzett szakvizsgát, kiválóan megfelelt minősítéssel. Fő érdeklődési területe a rhinológia – ebben a témában végzi PhD munkáját is –, az endoszkópos koponyaalapi sebészet valamint az allergológia és a szaglásrehabilitáció.

Doktornő komoly tapasztalattal rendelkezik az orrot és melléküregeit, illetve akár az ezekkel határos szerveket is érintő elváltozások gyógyítása, valamint a felsőlégúti allergiák kezelése területén.

Fül-orr-gégészet gyakorlatvezetőként részt vesz magyar és angol nyelven az általános orvostan, fogorvostan és gyógyszerésztan hallgatók képzésében. Hazai és nemzetközi konferenciák rendszeres résztvevője, előadója.

Amennyiben hallásában változást tapasztalt, esetleg egy súlyosabb nátha, vagy influenza után úgy érzi fül, illetve arcüreg fájdalmai nem csillapodnak, úgy keresse fel Nepp doktornő magánrendelését klinikánkon!

• Fül-orr-gégészeti szakorvosi vizsgálat
  • Fül-orr-gégészeti kontrollvizsgálat