Dr. Pongrácz-Kreska Zita a MyClinic Pécs Magánklinika kardiológusa.

Dr. Pongrácz-Kreska Zita

Kardiológus, belgyógyász

Dr. Pongrácz-Kreska Zita klinikánk kardiológus-belgyógyásza 2001-ben diplomázott a Pécsi Orvostudomány Egyetem Általános Orvostudományi Karán. Ugyanebben az évben a Baranya Megyei Kórház Belgyógyászati osztályán kezdett gyógyítani, ahol gasztroenterológiai és kardiológiai problémákkal küzdő betegek ellátásával foglalkozott.

Öt évvel később belgyógyász szakvizsgát tett, majd gyermeke születése után a PTE I.sz. Belgyógyászati Klinikájának Kardiológiai Rehabilitációs osztályán folytatta a gyógyító munkát. Itt szerzett igazán nagy rutint az akut szívinfarktuson, szívkatéterezésen és koszorúér-, illetve billentyűműtéten átesett betegek rehabilitációjában. További tapasztalatait a PTE világhírű Szívgyógyászati Klinikáján, a Debreceni Kardiológiai Intézetben és a szakma hazai központjában, a Városmajori Szív-és Érsebészeti Klinikán szerezte.

2014-es kardiológiai szakvizsgáját követően kezdett el a Harkányi Gyógyfürdőkórház Kardiológiai Rehabilitációs osztályán dolgozni, ahol főként akut szívinfarktuson átesett betegek korai rehabilitációjával foglalkozik. Ebből 2017-ben tett szakvizsgát, majd PhD hallgatóként csatlakozott Dr. Hejjel László egyetemi docens kutatásához.

Amennyiben szív- és érrendszeri problémája van, esetleg a szívinfarktus kockázata szempontjából magasabb rizikójú csoportba tartozik, úgy Dr. Pongrácz-Kreska Zita doktornő várja Önt klinikánkon, legyen szó akut problémáról, szűrővizsgálatról vagy műtét utáni rehabilitációról.

• Kardiológiai szakorvosi vizsgálat
  • Kardiológiai szakorvosi vizsgálat szívultrahang-vizsgálattal
  • Szívultrahang-vizsgálat
  • Holter (24 órás EKG monitorozás)