Dr. Rónai Zoltán allergológus, tüdőgyógyász

Dr. Rónai Zoltán

Klinikai immunológus és allergológus

Dr. Rónai Zoltán a Pécsi Tudomány Egyetem Általános Orvostudományi Karán szerezte általános orvosi diplomáját 1988-ban, amelyet követően sikeres szakvizsgákat tett klinikai immunológiából és allergológiából, tüdőgyógyászatból, és gyermekgyógyászatból egyaránt. Több mint három évtizede foglalkozik a légúti allergiás kórképek diagnosztikájával, ahol kiemelt érdeklődési területei közé tartozik a felnőtt- és gyermekkori asztma, illetve a szénanátha kezelése. Pályafutása során nem csak a magyar egészségügyben tett szert nagy gyakorlatra. Olyan külföldi kórházakban, és klinikai központokban dolgozott, mint a Toronto General Hospital (Kanada), vagy a Michigan State University Medical Center (Egyesült Államok), de Németországban és Svédországban is bővítette szaktudását. Nevéhez fűződik többek között a Magyar Asztma Nővérek Országos Egyesületének és a Magyar Allergia Szövetségnek megalapítása, illetve az Amega folyóirat is.

Nyelvismeretének köszönhetően rendszeres résztvevője a nemzetközi kongresszusoknak, és hazai konferenciáknak az asztma, a szénanátha és az inhalációs gyógyszerbevitel témájában. Több könyv, és közel 100 közlemény és egyetemi segédtankönyv szerzője inhalációs gyógyszerbevitel és asztma gyógyítás témájában.

Amennyiben bármilyen légzéssel, asztmával, esetleg megmagyarázhatatlan eredetű náthás tünetekkel kapcsolatos panasza jelentkezik, úgy kérjük, jelentkezzen be Dr. Rónai Zoltán magánrendelésére, aki a hazai asztma gyógyászat egyik meghatározó alakja, több évtizedes szaktudással és klinikai tapasztalattal. Rónai doktor úr angol és német nyelven beszélő pácienseket is fogad.

• Légzésfunkciós vizsgálat
  • Kérjen ajánlatot a "CÉGEKNEK" menüpont alatt!
  • Allergológiai szakorvosi vizsgálat